Mijn reis naar Sheffield - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Miriam Chagri - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Sheffield - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Miriam Chagri - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Sheffield

Blijf op de hoogte en volg Miriam

09 Oktober 2017 | Nederland, Nederland

Nederland - Sheffield

Hallo, mijn naam is Miriam Chagri, ik ben 17 jaar oud en ga naar Engeland voor mijn stage.

Voor sport en bewegen gaan we met leerjaar 2, Internationaal 2 naar Sheffield. Deze reis duurt 2 weken, namelijk van 12 November tot 26 November. We gaan tijdens deze reis naar Sheffield College en Chesterfield College. We vliegen met reisorganisatie RyanAir vanuit Keulen naar Manchester, vanuit Manchester reizen we door met de trein naar Sheffield College, en hier worden we dan uiteindelijk opgehaald door ons gastgezin!

Dit was even een korte intro :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 November 2017

STARRT- Verslag

27 November 2017

Sheffield week 2

19 November 2017

Sheffield week 1

09 Oktober 2017

Mijn reis naar Sheffield
Miriam

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 6111

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: