Sheffield week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Miriam Chagri - WaarBenJij.nu Sheffield week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Miriam Chagri - WaarBenJij.nu

Sheffield week 1

Blijf op de hoogte en volg Miriam

19 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

In de eerste week ben ik naar 2 Engelse scholen geweest en heb ik daar lessen moeten volgen. De scholen waar ik naar toe ben geweest zijn; The Sheffield College en The Chesterfield College. Elke week werden er verschillende activiteiten georganiseerd (zowel binnen schooltijd als buiten schooltijd) waar ik aan mee heb gedaan. Na school ben ik terug gegaan naar het gastgezin en in mijn vrije tijd heb ik tijd besteed met mijn vrienden. Mijn week 1 zag er als volgt uit;

Maandag 13 November
- Dag 1 op The Sheffield College. Hier heb ik zowel theorie als praktijk lessen gevold. De dag duurde van 09:00 tot 14:00.

Dinsdag 14 November
- Dag 2 op The Sheffield College. Hier heb ik zowel theorie als praktijk lessen gevolgd. De dag duurde van 09:00 tot 15:00.

Woensdag 15 November
- Dag 3 op The Chesterfield College. Lessen gevolgd van een Engelse docent in een Engelse klas. Sportlessen gevolgd met Engelse studenten. In de middag (vrije tijd) zijn we naar Chesterfield City en hebben we daar rondgelopen. Deze dag duurde van 09:00 tot 16:00. 'S avonds zijn wij met vrienden de pub in gegaan.

Donderdag 16 November
- Dag 4 op The Sheffield College. Presentatie van oud wereldkampioen bokser Johnny Nelson! In de middag hebben we deelgenomen aan een voetbaltoernooi op de sportvelden. Deze dag duurde van 09:00 tot 16:00.

Vrijdag 17 November
- Dag 5, deze dag gingen wij naar een boksschool en hebben we hier een boks les gevold. In de middag zijn we met de studenten naar de Meadowhall geweest, dit is een heel groot winkelcentrum. Deze dag duurde van 11:00 tot 14:00. 'S avonds ben ik met een groepje uiteten geweest en zijn we in de avond gaan stappen :).

Zaterdag 18 November/ Zondag 19 November.
- In het weekend hebben we vooral uitgeslapen en vrije tijd gehad. Ik ben zaterdag met een groepje studenten naar de Meadowhall geweest en op de zondag heb ik een wandeling gemaakt met mijn vriendin.

Tot zover de eerste week in Sheffield. Ik heb dit erg leuk ervaren en ben er zeker van dat de tweede week ook zo leuk word.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 November 2017

STARRT- Verslag

27 November 2017

Sheffield week 2

19 November 2017

Sheffield week 1

09 Oktober 2017

Mijn reis naar Sheffield
Miriam

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 6123

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: