Sheffield week 2 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Miriam Chagri - WaarBenJij.nu Sheffield week 2 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Miriam Chagri - WaarBenJij.nu

Sheffield week 2

Blijf op de hoogte en volg Miriam

27 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

In de tweede week ben ik naar 2 Engelse scholen geweest en heb ik daar lessen moeten volgen. De scholen waar ik naar toe ben geweest zijn; The Sheffield College en The Chesterfield College. Elke week werden er verschillende activiteiten georganiseerd (zowel binnen schooltijd als buiten schooltijd) waar ik aan mee heb gedaan. Na school ben ik terug gegaan naar het gastgezin en in mijn vrije tijd heb ik tijd besteed met mijn vrienden. Mijn week 2 zag er als volgt uit;

Maandag 20 November.
- Dag 1 op The Sheffield College. In de ochtend hebben we een ruilopdracht gekregen en moesten we onderling spullen ruilen met de mensen in Engeland. Dit was erg leuk om te doen, helaas geen prijs gewonnen. In de middag zijn wij naar Sheffield United geweest en hebben we daar voetbal training gekregen. Deze dag duurde van 09:00 tot 15:00. In de avond zijn wij gaan eten met een groepje studenten.

Dinsdag 21 November.
- Dag 2 op The Sheffield College. Hier heb ik zowel theorie als praktijk lessen gevolgd. In de middag zijn wij naar een ijsbaan geweest en hebben wij daar geschaatst en curling gespeeld. Deze dag duurde van 09:00 tot 14:00. In de avond zijn wij met de studenten en docenten naar een voetbalwedstrijd geweest, deze wedstrijd begon om 07:45 PM. De eindstand was 4-5.

Woensdag 22 November.
- Dag 3. Deze dag zijn wij naar Chesterfield gereisd en hebben wij als studenten mee moeten helpen aan een sportdag voor Engelse basisschool kinderen. Ik heb de hele dag mee moeten lopen met een andere Engelse student waarbij ik was ingedeeld. Deze dag duurde van 09:00 tot 15:00.

Donderdag 23 November.
- Dag 4 op The Sheffield College. Hier heb ik zowel theorie als praktijk lessen gevolgd. Deze dag duurde van 09:00 tot 14:00. In de avond zijn we met de studenten en docenten gaan stappen.

Vrijdag 24 November.
- Dag 5. Deze dag zijn wij gaan bergbeklimmen in Sheffield, dit was erg mooi! We hadden mooi weer en het was prachtig om te ervaren. Deze dag duurde van 11:00 tot 16:00. In de avond zijn wij voor de laatste keer gaan stappen met de studenten en docenten.

Zaterdag 25 November/ Zondag 26 November.
- In het weekend heb ik mij vooral voorbereid op de reis terug naar huis. Zaterdag heb ik uitgeslapen en mijn koffer gepakt, ook ben ik even in het Sheffield centrum geweest voor de laatste keer. Zaterdag avond om 20:00 begon mijn reis terug naar huis en waren wij om 23:00 op het vliegveld van Manchester. Helaas moesten wij wachten tot 08:00 's ochtends op onze vlucht... :/

Eenmaal thuis ben ik meteen gaan slapen en kan ik nu terug kijken op 2 hele mooie weken waarin ik veel ervaren heb en veel geleerd heb.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 November 2017

STARRT- Verslag

27 November 2017

Sheffield week 2

19 November 2017

Sheffield week 1

09 Oktober 2017

Mijn reis naar Sheffield
Miriam

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 6126

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: